Strony

środa, 29 czerwca 2016

Zwierzęce stroje #1

Cześć myszki!
Jako iż nie mam za bardzo o czym pisać postów, to stwierdziłam, że zrobię nową serię. Będzie ona polegać na tym, że będę robić stroje, dzięki którym nasza mysz będzie wyglądała (albo i nie, haha) jak zwierzę. W każdym poście będzie jedna stylizacja. Ok, zaczynam! c;


KOT

Oczywiście, bez kota w takim poście by sie nie obyło. Stylizacja:



Jak widać, zdecydowałam się w mojej stylizacji na czarny kolorek. Nasza mysz ma na głowie czapkę z kocim pyszczkiem (?), w kolorze kolorku. Z dodatków mamy zieloną kokardkę na szyję oraz na ogon.Ogółem jestem nawet zadowolona ze stylizacji, i myślę że chociaż trochę nasza mysz przypomina kota. Kolory jakich tutaj użyłam to najzwyklejszy w świecie czarny, i chłodny (?) zielony.



cennik (za serki) :
czarny kolorek: 3000 serków
czapka kota: 400 serków + ewentualnie kolorowanie za 2000 serków
kokarda na szyję: 150 serków + kolorowanie za 2000 serków
kokardka na ogon: 1000 serków + kolorowanie za 2000 serków

razem: (gdzie jest mój kalkulator) 10550 serków z kolorowaniem czapki kota

cennik (za truskawki):
czarny kolorek - 150 truskawek
czapka dla kota - 40 truskawek + ewentualnie kolorowanie za 20 truskawek
kokarda na szyję - 35 truskawek + kolorowanie za 20 truskawek
kokarda na ogon - 100 truskawek + kolorowanie za 20 truskawek

razem: 384 truskawek


kolory:

czarny: 1D1A1C
zielony: 66BDA0

Druga wersja:



Te wersja mojej stylizacji o wiele bardziej mi się podoba. Przede wszystkim, zmieniłam w niej futro, i dopasowałam do niego kolor czapki. Kolory kokard też się zmieniły. Tym razem mają kolor pudrowego różu.

Cennik:
W cenniku zmieniła się tylko cena futerka, a wynosi ona 6000 serków lub 300 truskawek.

razem:
cena za serki: 13550 serków
cena za truskawki:  534 truskawki

Dobrze, to na tyle w dzisiejszym poście. Mam nadzieję, że się wam spodobał. Do następnego posta!




~Winterwoolf

1 komentarz: