Strony

czwartek, 31 marca 2016

Stylizacja Wielkanocna :3

Cześć!
Święta Wielkanocne już są za nami ale postanowiłam napisać ten post! Z tej okazji, na dzisiaj przygotuję post o stylizacji na tę okazję ;3. Oczywiście, jeśli ktoś chciałby kupić mój strój, nie mam nic przeciwko. Proszę jednak powiedzieć o zakupie w komentarzu. No dobra, bez zbędnego przedłużania, zaczynajmy! ^^

Tak oto prezentuje się stylizacja:




Robiąc tą stylizację, chciałam upodobnić naszą mysz do królika. W sumie, nawet mi to ładnie wyszło, ale nie jestem do końca zadowolona z cukierka w pysku. Moja mysz ma królicze uszy, pokolorowane na szaro. W tym samym kolorze jest też jej fryzura. W pyszczku trzyma  żółtego cukierka w pudrowo-różowe i szare paski. Na jej ogonie, wisi złoty dzwoneczek przewiązany jasno-różową wstążką. Futerko świetnie dopełnia całość. Do tej stylizacji użyłam kolorów takich jak pudrowy róż, dosyć mocna żółć, i jasny szary.


Skład:
królicze uszy (kategoria: głowa) - 400 serów + kolorowanie (2000 serów)
krótkie włosy (kategoria: fryzura) - 400 serów + kolorowanie (2000 serów)
cukierek - (kategoria: pyszczek) - 100 serów + kolorowanie (2000 serów)
dzwoneczek na ogon (kategoria: ogon) - 800 serów  + kolorowanie (2000 serów)
futerko (kategoria: futerko) - 8000 serów

stylizacje można kupić też za truskawki ;3

królicze uszy (kategoria: głowa)-(można kupić tylko za serki) + kolorowanie (20 truskawek)
krótkie włosy (kategoria: fryzura) - 40 truskawek +  kolorowanie (20 truskawek)
cukierek - (kategoria: pyszczek) - 20 truskawek + kolorowanie (20 truskawek)
dzwoneczek na ogon (kategoria: ogon) - 80 truskawek + kolorowanie (20 truskawek)
futerko (kategoria: futerko) - 450 truskawek

Kodów kolorów niestety nie mogę podać dokładnych, ale są mniej- więcej takie:
żółty: F3C24C
różowy: F3B6B6
szary: BFB9B0

Inna wersja kolorystyczna:




Tutaj zmieniłam trochę kolor dzwonka, i zamiast różu, dałam kolor niebieski. Wygląda trochę gorzej, ale ujdzie ;3

kody kolorów:
żółty: F7F770
niebieski: 4CA6DA

Trzecia wersja kolorystyczna:





To z kolei wersja bardziej delikatna od poprzednich. Włosy, dzwoneczek, i królicze uszy zamieniłam na kolor biały. Kokardka zaplatająca dzwonek ma teraz kolor miętowy ( jeden z moich ulubionych kolorów ^^). Tak samo postąpiłam z cukierkiem - jest koloru miętowego w białe i różowe paski ;3.


Kody kolorów:
miętowy: 80D1C1



To na tyle w dzisiejszym poście. Piszcie w komentarzach, która wersja kolorystyczna najbardziej się wam spodobała. Mi osobiście przypadła do gustu trzecia wersja. Do następnego posta!




Muszę sobie zrobić nowe selfie, ale mi sie nie chce. Hyhy

~Winterwoolf ♥





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz