Strony

wtorek, 1 marca 2016

Małe info

Cześć myszki!
Na naszym blogu od niedawna były prace remontowe, i właśnie niedawno je zakończyliśmy. A teraz pytanie do was - jak wam się podoba nowy wygląd bloga i nagłówek? Czy wprowadzić jakieś poprawki? Śmiało piszcie w komentarzach!

Aha, i jeszcze jak pewnie zauważyliście, dosyć dawno nie było mnie na blogu, bo ostatni mój post był.... prawie miesiąc temu.


Jedynym na to wytłumaczeniem jest szkoła.
Przepraszam was za brak moich postów, ale mam nadzieję że szybko to nadrobię.

I mam do was jeszcze jedno pytanie
Co sądzicie o tym, żebym zrobiła serię, w której rysuję futerka z Transformice w Paincie?
Jak by się wam taka seria spodobała, to piszcie w komentarzach! :)

Ja się z wami żegnam. Do następnego posta! ^^



~Winterwoolf

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz