Strony

wtorek, 29 marca 2016

Kody do mapek plemiennych bądź utility :)

Hej ;3 Tu Swetmartiii :D Wiem dawno nie było postów.. Lecz nie o tym post xDD!
Dzisiejszy post jest o mapkach plemiennych a właściwie o kodach do chatek plemiennych bądź utility działają na tym i na tym!
Więc dzisiaj pokarze wam 10
fajnych mapek!

1. DOM

Ta mapka jest bardzo fajna wyposażona jest w łazienkę kuchnia i bardzo duże podwórko i  ma chyba 8 pokoji! KOD: @5145799

2. HOSPITAL (Szpital)
Ta mapka też jest fajna 4 pokoje takie kino dla pacjentów czy coś xD  i ma hamburgerownie xDD KOD: @5045616

3. SZKOŁA
Ta szkoła jest po prostu wielka są 3 klasy toalety damskie męskie szafki recepcja sekretariat xDD sklepik po prostu świetna mapka i jeszcze do tego jest plac zabaw! KOD: @5410888

4. KINO
Mapka wygląda tak jest fajna xDD KOD: @3915017

5.  CENTRUM HANDLOWE

Mapka jest bardzo fajna ma sklep z butami VANS sklep APPLE kawiarnie salon piękności sklep z sukienkami  stołówkę Wc xDD Pusty pokój :o kino KOD: @5065509

6.  HOTEL 

Też fajna mapka ma 6 pokoji kuchnie łazienkę i takie dziwne coś jak jest pokazane na obrazku :o  a i wszystkie pokoje zamykane oprócz 1 dwu osobowego! KOD: @4705323

7. BOISKO DO GRY W PIŁKĘ NOŻNĄ
Mapka prezentuje się tak :) KOD: @2591509

8.  ZOO

Jest 5 klatek stoisko z lodami kilka ławek most jeziorko dziura w ziemi (można do niej wejść :o) KOD: @5236334

9. ŚLUB 
 Fajna mapka :) KOD: @3470307

10. TOP MODEL 
To jest ostatnia mapka :) Jak widzicie na selfie jest ktoś to moja znaj która mnie odwiedziła na utility :) Pozdrawiam cię Bananaser     KOD: @5706739

Dobra to już wszystkie mapki bardzo się napracowałam i mam nadzieje że to docenicie tego posta bo robiłam go bardzo długo ;D

~Swetmartiii

3 komentarze:

  1. Dzięki za ten post, mi się bardzo przydał :D. Oby takich więcej ;3. Pzdr. Smilersim012 (kuhwa, co mnie 'natchnęło" na taką nazwę? ;-;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh... jak zawsze niesprawiedliwość...
    3 kible w męskim (zielony to chyba męski nie? xd) i 2 w damskim. Czuję się oszukana ;-;.

    Ps. świetny blog ;3.

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh... jak zawsze niesprawiedliwość...
    3 kible w męskim (zielony to chyba męski nie? xd) i 2 w damskim. Czuję się oszukana ;-;.

    Ps. świetny blog ;3.

    OdpowiedzUsuń