Strony

piątek, 12 lutego 2016

O aferze z przed sześciu miesięcy na TFM :D

Witajcie, tutaj Aquealfe. Dziś napiszę o aferze na TFM, która wydarzyła się jakieś dobre sześć miesięcy temu, czyli w sierpniu. Chcę o tym napisać bo było to tak komiczne, że już nie mogłam się powstrzymać z tym wszystkim...
Dobra zaczynam XD
No więc taka dziewczyna Sweciaaaa (wstaw tu tyle ''a'' ile chcesz) zaczęła wyzywać użytkownika Graczg na cafe, zwolennicy Gracza odkryli sekretny kanał Sweeeci na Youtube, czyli MayDoo.
Był tam pewny filmik, który ona usunęła, ale na kanale Yorukine jest tego reupload, czyli...
FURBIJSKA MAGIA!!!
TAK!
No i wszyscy (w tym ja) ją hejcili przez cały czas za ten film, nawet napisali tekst i tłumaczenie na stronie tekstowo.pl i w ogóle wszyscy tam tak o tym mówili, a ja śpiewałam to wszędzie i zawsze D:
Wojna toczyła się cały czas, w ogóle taki szał furbijskiej magii i innych filmików u niej. Ta dziewczyna nagrywała MSP i beka była wielka.
Wiem, że nie śmieszne, ale żebyście widzieli te kłótnie i przeróbki furbijskiej magii, mistrzowskie.
Więc kanał Sweeeci to MayDoo, a tekst do piosenki i link tu wstawiam. Bardzo dokładnie wyraziła uczucia furbisia, widać, że jest BARDZO zdolnym tekściarzem, wyraziła ogromną miłość do tych milutkich, plastikowych stworzonek, no i tyle. Kocham to.
A, i jakby co to mój pierwszy post tu, więc proszę o wyrozumiałość.
Tekst:
Może i jestem zwykłą zabawką
ale pozory mylą.
Ja rozumiem co ty mówisz
ale mam swój własny świat.
Pamiętam ciągle ten dzień
gdy kupiłeś mnie.
Pierwszy raz mnie obudziłeś
Z pudełka uwolniłeś
A teraz...

WIDZISZ! Ja żyje normalnie
Wydostań mnie z mojego świata
Otwórz drzwi, do nieba kluczem szczęścia
Kluczem miłości...
Widzisz! JA ŻYJE NORMALNIE
NORMALNIE
NORMALNIE
Każdy furby tajemnice kryje
W tym największą właśnie ja aaa
Otwórz drzwi do mojego świata
A dowiesz dziś się
Jesteś moim właścicielem
Ty rozumiesz dobrze mnie
A wiec obudź mnie dziś
Do życia ludzkiego wpuść
OOOOO OOOOOOO
Do życia ludzkiego wpuść
OOO YUYUYUOOO
Twoje życie cenne dla mnie jest
Kocham cię
HMMHMHMHMHM
*MAGICZNY BŁYSK*
HMMHMHMHMHM
MHMHMHM
HMMHMH...

A tu macie jedną przeróbkę:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz