Strony

środa, 10 lutego 2016

Wywiad z Mufinapl!

Cześć myszki!
Dzisiaj mam dla was wywiad z Mufinąpl!

M - Mufinapl
J - ja

J - Cześć! Czy mogłabym przeprowadzić z Tobą wywiad na bloga?
M - Oczywiście :D
J - Co zmieniłabyś w Transformice?
M - Hmm... Chciałabym, aby na mapce z dwoma szamanami między nimi była współpraca, a nie żeby zabijały się nawzajem. Byłoby lepiej.
J - Moim zdaniem też :). A co ci się najbardziej podoba w Transformice?
M - To że moderatorzy tak o nas dbają i piszą żebyśmy odpoczęli od komputera (przynajmniej ja miałam taką sytuację).
J - A co sadzisz o graczach?
M - Kiedyś na pewno byli milsi.. Dziś niestety musiałam jednego zgłosić.... :/
J - Myślę, że gracze kiedyś się zmienią. To koniec mojego wywiadu. Życzę samych sukcesów w naszej myszkowej grze! ^^
M -  Dzięki xD


Mufinapl, to bardzo miła myszka. Jeszcze raz, dziękuję ci za wywiad! ^^


To by było na tyle w dzisiejszej notce. Mam nadzieję, że się wam spodobała. Jeśli macie jakieś pytania - śmiało, piszcie w komentarzach!
Tymczasem ja się z Wami żegnam. Do następnego posta!


~Winterwoolf

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz