Strony

poniedziałek, 9 maja 2016

Rzekome ataki na TFM i Tadeuszmuzyk.

Hej myszki! Tutaj Aquealfe. Nie mam pojęcia, czy ktoś mnie w ogóle pamięta, ponieważ miałam dużą, aż za dużą przerwę w pisaniu, a ostatni post napisałam w lutym. (Tak na oko)
Chciałabym poinformować, że od teraz posty będą pojawiać się o wiele częściej i będą dłuższe oraz ciekawsze niż poprzednie. (Raczej poprzedni, ale dobrze)
Teraz przechodzę do tematu, czyli wyjaśnię o co chodzi z tymi całymi atakami.
Ci, którzy dość często przesiadują na Cafe zapewne domyślili się o co chodzi, oczywiście tytuł mówi sam za siebie. Nie pamiętam dokładnie kiedy, ale nie aż tak dawno na TFM ni z gruszki ni z pietruszki, pojawił się typ o nazwie...
Tak, zapewne zgadliście - Tadeuszmuzyk. Tadek. Po prostu Tadek. A więc, nasz bohater stwierdził, że jest hackerem i że będzie kraść innym konta itp.
A dodatkowo zawsze informuje nas (jego fanów, czytaj: całe transformice ;d) kiedy zaatakuje. Najbliższa data to 13 maja o godzinie 13:13. Pisał coś o tym, że zabierze konta wszystkich myszy i zwróci po trzech dniach bez ekwipunku. Chociaż już kiedyś, gdy miał zhackować te konta, nie pamiętam już nawet kiedy, nic się nie stało. Przypomniało mi się, jak ostatnio Winterwoolf poinformowała mnie, że weszłam na TFM o godzinie 0:44. Na początku jej nie wierzyłam, a gdy się zalogowałam zobaczyłam, że większość moich znajomych również weszła o tej godzinie. Sprawdziłam czy wszystko miałam, nawet nie wiem po co, bo wszystko było należycie na swoim miejscu. Może chodziło o truskawki? Cóż, ja nie mam żadnych więc domyślam się że tak. A wy co o tym sądzicie? Ja uważam, że to tylko taki nieudany cyrk, a za pół roku i tak słuch o tym zaginie.
Na koniec notki nie mogę wstawić zdjęcia mojej myszki, bo niestety nie mam żadnych selfie. Ogólnie w moim ekwipunku bieda i ubóstwo. (Nawet Tadek nie tknie hihi)
Jeszcze raz przepraszam, że napisałam o czymś tak nudnym, ale na początek tylko to wpadło mi do głowy.
To już koniec, pa i do następnego posta ;v
~JESZCZE RAZ AQUEALFE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz